«

»

nov 01

Dankjewel Maximum (en klanten)!

Iets meer dan een jaar geleden stuurde ik @xmarkmac een DM met de brutale vraag ‘zoek je nog een briljant webstrateeg’ ( je moet jezelf een beetje verkopen hè ;-) . Een paar weken en enkele gesprekken later stapte ik (ongehinderd door enig Arbeidsmarkt-kennis) ons mooie pand binnen.

Een jaartje later vind ik het even tijd om terug te kijken naar de mooie, gekke, succesvolle en leerzame dingen die we afgelopen jaar hebben mogen creëren, al is het alleen maar voor mijn eigen archief:

  • De Rode Loper (imago campagne lerarenopleiding DH)
  • Opendagbarneveld (promotie open dagen opleiding dierverzorging)
  • Politie-Hyves (pre-werving (13-17jr) imago site)
  • Eneco-werkenbijsite (werkenbij-site (design site + realisatie homepage))
  • Media Markt toolkit (bestellen campagnemateriaal voor filialen, niet openbaar)
  • ASVZ (10+ Social Media Recruitment workshops)
  • OpenArmen (grote (off- en online Campagne) imagocampagne voor werken in Verpleeg-, verzorging-, Thuis- en Kraamzorg, waaronder Hyves-actie en Augmented Reality-actie met gezichtsherkenning)
  • TNO Motivatie-filter & integratie nieuwe werkenbij-site (in ontwikkeling)
  • Diverse Social Media Recruitment & LinkedIn workshops en Twitter-, Hyves-, LinkedIn-, en Blog- strategien, voor o.a. Deloitte Nederland en China, Ziggo, Koninklijke Landmacht, RET, Menzis, Projactive, GGZ, Kadaster, enkele scholen, en Zorg-verenigingen
  • om dan ongetwijfeld nog een zootje (interne) projecten, seminars, aanbestedingen, prijsuitreikingen, etentjes, en Munchen- tripjes te vergeten.

Een jaar dat is voorbij gevlogen. Waarin ik met heel veel leuke klanten van gedachten mocht wisselen (en alsnog 30.000km heb gereden), veel heb gemaild (3000 verstuurde mails), gechat, getweet en geskypet (Wat nou het ‘nieuwe’ werken?). Een jaar waarin ik veel heb geleerd over het vak Arbeidsmarketing, over doelgroep-gedrag (off- en online), over organische samenwerking, powerpointen, Macs en iPats, #TDFT‘s en #QFUMT’s, maar ook over m’n eigen krachten en beperkingen.

Anyway; Maximum, klanten, partners en overige vriendjes; Bedankt!! Op naar de volgende x jaar!

1 comment

  1. Patrick Boonstra

    en natuurlijk vooral Kathelijne bedankt voor alles!!!

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>